Zondag Yoga

Vanaf 12 juli weer Zondag Yoga in de Catharinakapel! Unknown

Niet aanstaande zondag maar volgende week, 12 juli is er weer Zondag Yoga in de Catharinakapel. Ik kijk er naar uit! Heb je zin om mee te doen ? Je bent van harte welkom! Zondag Yoga start om half 10.

Zondag Yoga kost 12 euro, of je kan gebruik maken van je 10x Zondag Yogakaart.

Aanmelden voor Zondag Yoga-online kan via: info@kinesepraktijk.nl. Je kan ook gebruik maken van dit contactformulier of een berichtje sturen naar 06 23701210. Vermeld hierbij  je naam en mobiele nummer. 

Kinese praktijk organiseert en verzorgt op zondagochtend ‘Zondag Yoga’ in de Catharinakapel in Harderwijk.  Zondag Yoga is een open hatha-yogales waar iedereen welkom is. Yoga-ervaring is niet nodig om mee te doen. We starten om 9.30 uur. Inloop vanaf 9.00 uur.

Wanneer wél en wanneer géén Zondag Yoga

Zondag Yoga is in principe elke zondag met enkele uitzonderingen; er is géén Zondag Yoga op zondag 5 julil 2020. 

Houd deze website of de Facebookpagina van Zondag Yoga in de gaten voor updates of wijzigingen. Een berichtje sturen mag natuurlijk ook.

Losse les of wekelijks meedoen

Een losse les meedoen is €12,-. Wil je wekelijks de lessen meedoen dan is de 10-rittenkaart voordeliger om aan te schaffen via Kinese praktijk. Deze kaart kost € 95,-  (drie maanden geldig).

Aanmelden voor Zondag Yoga kan via: info@kinesepraktijk.nl. Je kan ook gebruik maken van dit contactformulier of een berichtje sturen naar 06 23701210.

Yoga is voor iedereen

Je hoeft niet lenig te zijn of over een goede fysieke conditie te beschikken. Yoga beoefen je binnen je eigen grenzen, het maakt niet uit wat je leeftijd of conditie is. Van Yoga word je sterker, leniger en energieker. Yoga leert je te focussen en concentreren, maar ook te ontspannen. Yoga geeft je rust.

Wat heb je nodig

Er zijn yogamatten en kussentjes aanwezig, maar natuurlijk is het fijn om je eigen matje en kussen mee te nemen als je die hebt. Doe lekker loszittende kleding aan met lange mouwen. De vloer kan koud zijn, dus voor bij de eindontspanning is het prettig wat aan te kunnen doen, of een extra fleece dekentje te gebruiken.